...

دو شنبه 16 دی 1398
ن : fatemeh

...

گاهی گمان نمیکنی ولی میشود ، گاهی نمی شود که نمی شود! گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست! گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود! گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست! گاهی تمام شهر گدای تو می شود...

 



نظرات شما عزیزان:

امین مازندرانی
ساعت0:01---29 ارديبهشت 1394
سلام.بد نیست وبلاگتون ...
خسته نباشین..........


رامونا
ساعت9:03---5 اسفند 1393
سلام ممنون از وبلاگ خوبت.مطالب خوب و عکسهای خوبی داشت.موفق باشی
پاسخ: ممنون نظرلطفتونه


Sahel
ساعت10:18---23 بهمن 1393
سلام عزیزم امیدوارم از دستم ناراحت نباشی چنننننننند وقتی بود به وبم سر نزده بودم
ولی بی معرفت هم نیستم

پاسخ:نه بابا این حرفا چیه من خودمم زیاد به وبم سر نمی زنم بابا حداقل یه پست بزار راستی اون وبت چی شد هنوز نساختیش؟ بازم مرسی سر زدی ساحل جون


مهرناز
ساعت11:56---7 دی 1393
عااااااااااااااااااااااااااااا الیه وبت لایک
پاسخ:مرسی عزیز ممنون


فرشاد
ساعت19:54---16 شهريور 1393
چقدر خوب است

که ما هم یاد گرفته‌ایم

گاه برای ناآشناترین اهل هر کجا حتی

خواب نور و سلام و بوسه می‌بینیم

گاه به یک جاهایی می‌رویم

یک دره‌های دوری از پسین و ستاره

از آواز نور و سایه‌روشن ریگ

و می‌نشینیم لب آب

لب آب را می‌بوسیم

ریحان می‌چینیم

ترانه می‌خوانیم

و بی‌اعتنا به فهم فاصله

دهان به دهان دورترین رویاها

بوی خوش روشنایی روز را می‌شنویم

باید حرف بزنیم

گفت و گو کنیم

زندگی را دوست بداریم

و \"بی‌ترس و انتظار\" اندکی عاشقی کنیم.



[گل]
پاسخ:ممنون از متن زیباتون


Engineer
ساعت19:46---15 مرداد 1393
وب زیبایی دارید
امیدوارم همیشه آپدیت باشین


دختــــــــــری از جنــــس والیبــــــال
ساعت11:53---11 مرداد 1393
عاااااااااااالی بود ابجی جونمم
پاسخ:مرسی عزیز نظر لطفته


HOJJAT
ساعت13:54---29 تير 1393
سلام
خوبی؟
وبلاگ زیبایی داری
بهم سر بزن
منتظرتم
بای
پاسخ:ممنون حتما


حامد
ساعت1:22---17 تير 1393
سلام خواهری خوبی ممنون از پاسخی که بهم دادی .رفتم فکر کردم دیدم راس میگی باید یه راهی باشه منتهی من خودم کوتاهی میکنم دنبالش نمیرم .مرسی دعا کن واسم
پاسخ:خواهش میکنم ان شاء الله که موفق باشین.


حكيمه
ساعت14:51---15 تير 1393

سلام فاطمه خانوم
وب قشنگي داريد
من شما رو لينك كردم
دوست داشتيد به وب من هم بيايد
نظر بديد
و اگه خواستيد لينكم كنيد
خوشحال ميشم به وب من هم بيايد
منتظرتون هستم
تواين ايام التماس دعا
http://taranometanhaei.loxblog.com/
پاسخ:سلاام حکیمه خانم مرسی نظر لطفته عزیز حتماخنده



حامد
ساعت10:24---12 تير 1393
من که هر کاری میکنم نمی شود که نمی شود
پاسخ:هیچ کاری نشد نداره چون غیرممکن غیرممکن است مگر اینکه مصلحت نباشه


m
ساعت12:49---8 تير 1393
باز امشب حق صدایم کرده است
وارد مهمانسرایم کرده است
با همه نقصی که در من بوده است
بازهم او دعوتم بنموده است
حلول ماه مبارک رمضان بر مهمان ضیافت الهی مبارک باد


سلام فاطمه خانم
چرا دیگه نمیای؟؟!!
تو این ایام التماس دعا...
منتظر مطالب قشنگتون هستم!
پاسخ:سلاااااااااااااااااااام^_^ ببخشید ابجی این مدت اصن وقت نکردم بیام ولی ازین به بعد سعی خودمو میکنم که زود به زود بیام مرسی حتما


فاطیما
ساعت16:22---23 خرداد 1393
سلام فاطمه جان من دوباره برگشتم به وبلاگم سر بزن
پاسخ:الان میام^_^


امیرمحمد
ساعت13:24---21 ارديبهشت 1393
سلام لینکتون کردم لینکم کنید
پاسخ:سلام خیلی ممنون شما هم لینک شدی.


melika
ساعت12:55---21 ارديبهشت 1393
قشنگ بود واقعیتی که درک میشه
پاسخ:مرسی


سحر
ساعت19:22---17 ارديبهشت 1393
سلام سلام داداش يا آبجي گلم
پرتال جامع دنيز رو تا حالا بهش سر زدي؟؟ نزدي!! چرا؟
اين پرتال مال همه دختر پسراي باحاله.تو هم يكي از اين با حالايي
ختم كلام،هم لينك باكس و افزايش بازديد داره، فروشگاه داره ، انجمن داره اونم تفريحي و سرگرمي، چت روم داره
مطالب داغ و جذاب داره
خلاصه نياي ضرر ميكني
بدو زود باش
آدرس سايت: www.artageo.ir
آدرس فروشگاه: www.ads-artageo.ir
آدرس انجمن: www.artageo.ir/forum
واسه تبادل لينك با ما بياين به اين صفحه: www.artageo.ir/page/linkbox
فداي همتون. راستي اسم من سحره.خوشحال ميشم با هم باشيم تو پرتال دنيز


Kh
ساعت16:18---12 ارديبهشت 1393
هديه روز جمعه





جمله جمله نه! واژه واژه تورا / ای سفر کرده گفتگو کردیم


کوچه کوچه نه! خانه خانه تورا / سالیانی ست جستجو کردیم


سوره سوره نه! آیه آیه تو را / در مناجات آرزو کردیم


جمعه جمعه نه! لحظه لحظه تو را / ندبه کردیم و های و هو کردیم . . .



پاسخ:خیلی خیلی زیبا بود ممنون


Kh
ساعت0:28---11 ارديبهشت 1393

سلام

دراين ايام براتون آرزومند آرزوهاي زيبا هستم

التماس دعا
پاسخ:ممنون خانم معلم منم براتون آرزومند صبح ها و روز های توام با امیدوبهترین ها هستملبخند



(صبح امید)kh
ساعت23:20---26 فروردين 1393

خدای خوبی داریم ...



آنقدر خوب که با هر مقدار بار سنگین گناه ، اگر پشیمان شویم و توبه کنیم باز هم مهربانانه ما را می بخشد ...



و آنقدر بخشنده است که باز فرصت جبران را در اختیارمان می گذارد ...



آری خدای خوبی داریم ...



خدایی که مشتاقانه ما را می نگرد،



با چنین خدای بخشنده و مهربانی ؛ ناامیدی از درگاهش معنایی ندارد ...
خداجووون مرسی.

ممنون از نظر زیباتون^_^



elham
ساعت15:22---26 فروردين 1393


shaya
ساعت20:24---20 فروردين 1393
آهنگتم خیلی دل نشینه...
پاسخ:مرسی نظر لطفتونه


الناز
ساعت18:53---18 فروردين 1393
تـمـام اصـل هـاے حـقـوق ِ بـشـر را خـوانـدم

و جـاے یـڪ اصـل را خــالـے یـافـتـم

و اصـل دیـگـر ے را بـﮧ آטּ افـزودم

اصـل ِ سـے و یـڪـم :



هـرانـسـانـے حـق دارد هـر ڪـسے را کـﮧ مے خـواهـد دوسـﭞ داشـتـﮧ بـاشـد !


پاسخ:ممنون از نظر زیبات^_^


الناز
ساعت16:17---5 فروردين 1393
سلام عزيزم

من و فائزه جون مسابقه ي هفت سين برگزاركرديم...ازت دعوت ميكنم كه بياي به وبمون و اوني رو كه خوشگلتره انتخاب كني....ممنون ميشم اگه بياي
پاسخ:حتما


ثنــای دوست داشتنی
ساعت16:56---27 اسفند 1392
زیبا بود

رضا
ساعت8:04---22 اسفند 1392
سلام

وسپاس از نگاهتون

وبلاگ شما هم زیبا و خوش محتوا است.

بازهم سر بزنید




پاسخ:ممنون حتما


مینا
ساعت19:48---6 بهمن 1392
سلام وبلاگ شیک وزیبایی داری خوشحال میشم به منم سربزنی ونظرتومطرح کنی

www.fun-2000.loxblog.com
پاسخ:خیلی ممنون حتما


hasti
ساعت23:06---20 دی 1392
ok,ghashang bod

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








خرید فانی بافت">خرید فانی بافت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزو های زیبا و آدرس orkide-prettywishes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.