صلوات

سه شنبه 20 اسفند 1392
ن : fatemeh

صلوات

 

ديدم صلوات و باز بي تاب شدم...چون برف بدم كه ناگهان آ ب شدم
تاصل علي محمد و آله گفتم...ديدم كه ميان جمع اصحاب شدم



نظرات شما عزیزان:

kh
ساعت15:42---23 اسفند 1392
اللهم صل علی محمد وآل محمد....
پاسخ:اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...


ثنــای دوست داشتنی
ساعت19:15---22 اسفند 1392
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


saghar
ساعت17:57---21 اسفند 1392
اللهم صل علی محمد وآل حمد



اوخی! وووووووی بخورمش من این کوچولو رو!!!!!

الهییییییییییییییی قربونش برم من!

کاش این الان پیش من بود
پاسخ:اره میبینی چه نازه!!!!


m
ساعت22:07---20 اسفند 1392
اللهم صل علی محمد وآل محمد....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








خرید فانی بافت">خرید فانی بافت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزو های زیبا و آدرس orkide-prettywishes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.