وقتی...

دو شنبه 16 دی 1392
ن : fatemeh

وقتی...

وقتی خواستم زندگی کنم راهم را بستند.

وقتی  خواستم ستایش کنم،گفتند خرافات است.

وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.

گریستم،گفتند بهانه است.

خندیدم ،گفتند دیوانه است.

              دنیا را نگه دارید،می خواهم پیاده شوم.

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

reyhaneh
ساعت21:18---16 بهمن 1392
من بهشت پیاده میشم
پاسخ:بابا اعتماد به سقف


کوثر
ساعت17:24---2 بهمن 1392
منم همیتو

reza
ساعت10:46---18 دی 1392
سلام من دنبال چند تا نویسنده برای وبلاگم هستم اگر خواستی از طریق نظرات سایت www.rezabah.rzb.ir به من خبر بده در ضمن به اندازه ی فعالیت شما در سایت کارت های اعتباری1000تومانی2000تومانی و 5000 تومانی می دم. ممنون.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








خرید فانی بافت">خرید فانی بافت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزو های زیبا و آدرس orkide-prettywishes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.