زمین

دو شنبه 22 ارديبهشت 1393
ن : fatemeh

زمین

ghazal139.loxblog.com:منبع



نظرات شما عزیزان:

hadis
ساعت11:30---12 تير 1393
سلااااااااااااااام شوبولوووووووووووو

وای منم همینجور
کجایین شومااااااااااااا؟؟؟؟؟؟

خوفم خوفییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟

وای خیلی دلم تنگیده.

چرا نمیای نقاشی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام چطووووووووووووووووووووری حدیثووو(به قول شلی جون)؟؟ من که عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم وای حدیث ما که همینجاییم تو کجایی؟^_^ منم همینطور حدیث اونو بیخیال من بالاخره موفق شدم مخ زنی کنم الان اگه به بابام بگم می خوام برم کلاس رنگ و روغن سرم رفته خخخ شوخی کردم به جان تو حالش نیست این زبانم به زور دارم میرم حالا ببینم چی میشه


sajjad
ساعت22:25---26 ارديبهشت 1393
جالبه .. برای حفظ محیط زیست باید فرهنگ سازی کنیم
پاسخ:اره دقیقا مخصوصا ما ایرانیا که توی اسراف کردن اولیم


shaya
ساعت15:50---24 ارديبهشت 1393
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااایییییییییییی ییییی...

خیلی باحال بود....
پاسخ: مرسی . خواهش


ساغر
ساعت22:03---22 ارديبهشت 1393
از دست ما آدما.....
فاطی آپم بدو بییییییییااااااااااا!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








خرید فانی بافت">خرید فانی بافت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزو های زیبا و آدرس orkide-prettywishes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.